Hogyan vásároljak?
**1. RENDELÉS LÉPÉSEI**
1.1. Válassza ki a terméket, amit meg kíván vásárolni, majd kattintson a "KOSÁRBA TESZEM" gombra.
Ha további termékeket szeretne vásárolni, azokat a "Bolt" oldalon találhatja meg, és ismét kattintson a "KOSÁRBA TESZEM" gombra. Ha nem választott más terméket, a kosárhoz a "KOSÁR" gomb segítségével juthat vissza.
A gomb a jobb szélen található, és ott láthatja a kosárba helyezett tételek számát, valamint a rendelés összesített összegét.
1.2. A kosárban ellenőrizze a megrendelt termékek tartalmát és helyességét. Itt frissítheti a megrendelt termékek darabszámát vagy eltávolíthatja azokat a "ELTÁVOLÍTÁS" oszlop megfelelő jelölésével, majd a "FRISSÍTÉS" gombra kattintva.
1.3. A kapcsolati adatok megadásához vagy a meglévő fiókba való bejelentkezéshez kattintson a "ELLENŐRZÉS ÉS RENDELÉS" gombra.
1.4. A következő lépésben kitöltendő űrlapot figyelmesen töltse ki, mivel ezek az adatok kerülnek felhasználásra a termék szállításakor.
Ha a rendelést más címre szeretné szállítani, mint amely a regisztrációban van, kattintson a "Küldés más címre?" gombra. Ekkor megjelenik egy rövid űrlap. Ha bármilyen speciális kérése van a rendeléssel kapcsolatban - például másik dátumra történő kézbesítés stb. - lehetősége van ezeket beírni a rendelés megjegyzésébe, a "Rendelés megjegyzései (opcionális)" részbe.
1.5. A "FIZETÉS" lépésben ellenőrizheti és kiválaszthatja a fizetés módját.
1.6. Az utolsó előtti lépésben erősítse meg a rendelést a "RENDELÉS FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL" gombra kattintva, ahol láthatók a rendelés összes adata - szállítási cím, számlázási cím, választott szállítási mód, megrendelt termékek.
1.7. Ha a PayPal fizetési lehetőséget választotta, átirányításra kerül a fizetési portálra, ahol a kitöltött űrlap után (bankkártya adatok) kattintson a "FIZETÉS" gombra.
**2. RENDELÉS FELDOLGOZÁSA**
2.1. Rendelés elküldése után megkapja a "Rendelés visszaigazolása" e-mailt. A rendelést jelenleg még nem dolgozzuk fel, csak rögzítjük azt a rendszerünkben. A megrendelés ezen szakaszában még nem erősítjük meg azt a mi részünkről.
2.2. Az üzlet feldolgozza a rendelést, ellenőrzi a termék elérhetőségét és az ár helyességét. Ha a rendelés rendben van, az üzlet telefonon vagy e-mailben visszaigazolja azt, ezáltal vállalva az ajánlott árat és megerősítve a termék elérhetőségét. Ha a rendelt termék raktáron van, a rendelés azonnal folytatódik a kiszállítási folyamatban. Ha a kiválasztott termék nincs raktáron, az üzlet tájékoztatni fogja Önt a várható raktározási időről.
2.3. A rendelés a kiszállításra kerül, ha teljesül az alábbi feltételek egyike:
Új rendelés beérkezett, és a rendelt termék készleten van - ha munkanapon belül 16:00-ig ilyen rendelést hoz létre, a szállítmányt a következő munkanapon expedáljuk. A rendelésben szereplő termékek előre meghatározott időpontban kerülnek raktározásra.
**3. RENDELÉS SZÁLLÍTÁSA**
3.1. Az expedíciós központban becsomagolják a terméket, majd fizikailag átadják a futárcégnek. Az elküldött rendelés becsomagolásáról e-mailben és SMS üzenetben is értesítést kap. A terméket 8 munkanapon belül kézbesítik Önnek.